Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J79i68ř84í 20S57v31i79t89á41k 6326823817277

Nic nového stále se opakuje to že zde diskutují lidé jejichž znalosti a intelekt vysoce převyšují i ty nejgeniálnější mozky na světě jen tak dál milí spoluobčané a doufám že brzo si někdo všimne jací jste myslitelé a povolá Vás do služeb tomuto státu a tak nahradíte ty neschopné diletanty co nám vládli a vládnou doposud

0/0
10.1.2017 14:51

J52a11r88d63a 63S11o65k78o21l 1236958881831

Nepamatuji se kdy jsem dal těto " ......hlavně" za prvdu ovšem dnes smekámR^ . Kéž by to přišlo o pár let dříve!!

+1/0
10.1.2017 14:10

B98o14h64u95s27l85a46v 54D22u12š44e27k 5880335634635

Evidentně je opravdu nutno někdy odstoupit dále, aby člověk získal širší pohled. Ale je fakt, že jako člověk aktivní ve vysoké politice si tohle dovolit nemohl. .. Bohužel od ParoubkovskoKlausovskoZemanovské éry jsou dnes na jejich místech ti, kteří by něco podobně otevřeného třeba rádi vyplodili, ale prostě toho ani nejsou schopni. ... Dnešek je dnem, kdy tuším podruhé relativní souhlas s panem Paroubkem. To mělo být, až pokvetou hrábě. Půjdu se mrknout,protože už asi mají pupeny.

+1/0
10.1.2017 13:36

J57a87r25o10s49l66a98v 83K27o75l24k59a 5594780131159

Panu Homolkovi i Paroubkovi. Je dobré občas spadnout hubou do bláta, pak se člověk trochu srovná ale minulost může jen napravit nikoliv opravit.

+1/0
10.1.2017 11:49
Foto

H97o44n34z90a 15P42r27o27v84a98z66n64í44k 8518611657477

"ruský prezident podle těchto zpravodajců disponuje tak schopnými hackery, kteří mohou nabourat i nejlépe na světě zajištěné informační systémy"

Mailový server u někoho ve sklepě doma skutečně není nějlépe zajištěný informační systém světa.

+1/0
10.1.2017 10:20

S88t87a58n42i40s94l82a14v 25S39t28u11p28k77a 6961515835480

a to je jen jeden z nejjednodušších logických klamů, jehož se pan Paroubek dopustil.

0/0
10.1.2017 11:06

S85t27a65n29i33s96l19a66v 31S49t23u83p60k21a 6791185975220

z těch*

0/0
10.1.2017 11:07

S64t25a19n84i91s60l20a58v 23S12t55u79p64k45a 6651535195800

Nicméně Bushova politika a spíše i následné stažení vojsk byly chybné a začali se při nich formovat skupiny pod IS. Nicméně existoval velký tlak veřejnosti na ukončení operací a samotné financování operací, ze kterých sice mnoho odvětví US firem má zisky dodnes, takže se peníze vrací do rozpočtu, představuje obrovské náklady.

Co se týče ZHN a nehodnotím samotný útok: "Při výzvě Bushe Irák deklaroval, že zbývající zásoby chemických zbraní, pocházející z 80. let minulého století, jsou neprodyšně uzavřeny a hlídány ve dvou podzemních bunkrech komplexu al-Muthanna, v poušti jižně od města Samarra. Rozsáhlý areál byl hlavní továrnou na výrobu chemických látek a munice za vlády Saddáma Husajna." Následně se začaly převážet i do Sýrie.

0/0
10.1.2017 11:22

S98t13a69n92i22s17l97a73v 47S92t89u15p27k67a 6661275435850

y atd.*

0/0
10.1.2017 11:22

J35i30r11i 55H44o40m46o98l18k18a 6464666

nikdy bych neřekl, že budu souhlasit s Paroubkem...

+8/0
10.1.2017 10:08
Foto

V13o94j74t23e63c88h 40P65á22n49i90k 78S52r22. 5841751184657

Podepisuji!R^R^R^

+3/0
10.1.2017 10:56

S74t47a77n98i36s74l94a72v 82S67t47u77p75k61a 6741385845520

◘ jednalo se o jednoduchý phishing. Nabourání do soukromého mailu je složitý hackerský počin, když Hillary klikne na "háček"?

◘ Clinton i její asisistentka ve své naivitě používaly soukromý server a asi ani neušily, kdo informace získá a k čemu použije. Weby, kde by člověk stěží našel konspiraci o RF zas falešnou interpretací, pomocí logických klamů, z nich vyvodily irelevantní závěry a pospojovaly zas vše možné známým stylem "to není náhoda!" (byly i použity podsunuté falešné informace, jež se krátce po hackerském útoku, objevily na stránkách jordánské agentuře Petra než byly staženy a tvrdily, že američtí prezidenti jsou sponzorování SA.

◘ Maily máte na WikiLeaks a Assange přiznal, že využil třetích stran. Nicméně nejde vůbec o to, kdo informace ukradl, ale kdo následně upravuje význam.

◘ Trump při své kampani sám tyto desinformace šířil a na druhou stranou i vyjadřoval obavu, že volby budou zmanipulované v jeho neprospěch, což samozřejmě ihned opět různé servery jako AC24 i u nás snažily potvrdit "zaručenými důkazy"

◘ DT nezpochybnil útoky, ale tvrdil, že neovlivnily volby, což je nesmysl. Uniklé informace ovlivnily volby. Normálně se používaly jako důkaz proč nevolit Hillary všude v diskuzích. Na tom není nic divného ani nic špatného. Bylo by i divné, kdyby si jich nikdo nevšímal. Každý má dnes internet a jedná se o nejjednodušší formu, jak působit na voliče desinformacemi. To by mohli vědět i ti, co se zaklínají mainstreamem.

◘ Voliči ovlivňují výsledky voleb. Interpretačně upravené informace, tak aby vykreslovaly ten správný obraz, ovlivnily voliče. Informace tedy z útoků ovlivnily volby a nikoliv, že ne.

◘ Nikdo nepopírá, že volby nebyly legitimní. To, že unikly informace a voliči jimi byly ovlivněni, neznamená, že volby nejsou legitimní. To by nemohli být ani legitimní, pokud se kdokoliv nechal ovlivnit i běžnými médii v hlavním proudu.

◘ Nikdo neovlivnil volby falešnými hlasy. Jednalo se o jejich svobodné ro

+3/−1
9.1.2017 19:26

S47t23a71n90i13s78l96a94v 64S88t15u52p61k92a 6851335425380

Dnešní svět je propojený informační dálnici a mocenské sféry vlivu de facto nemají hranice a všichni se toho snaží využít a budou využívat skrze desinformace atd. Není na tom nic divného.

Formy jsou různě sofistikované, ale často následně šíříme nevědomky desinformace dál či je přímo utváříme, kdy si tak podporujeme svá přesvědčení, předpoklady, kulturní vzory, svůj obraz vnímání světa a představy o dobru, zlu, co je a není správné. Což však často neodpovídá relevanci a běžně se takto klamem i v normálním životě na jakékoliv téma.

+2/−1
9.1.2017 19:31

S11t38a57n95i24s37l23a45v 91S39t80u53p11k76a 6601195465330

Snaha z toho dělat něco víc, je podsunutý argument, klam, jež ani nemá význam v celé kauze a jde o to, jaké servery následně šířili desinformace a upravovaly význam.

Obama i Hillary mají sami máslo na hlavě, pokud obviňují RF. To je jen směšné dokončení jejich naivního vládnutí za celé jejich období.

I Trump administrativu či republikáni upozorňovali během jejich vládnutí na nízké zabezpečení a lidské chyby. Nedávno se TP nechal i slyšet, že nejlepší je poslat s důležitou zprávou poslíčka.

◘ Paradoxně tyto sarkastické informace v podsunutém argumentu o božích hackerech a Putinovi šíří stejné servery, jež šířili jednak i významově upravené informace o HC, a hlavně kde právě sami paradoxně už desítky let šíří různé konspirace o mužích za oponou, iluminátech, židozenářích, Rockefellerovi, Rotschildech, korporacích, farmafirmách, FED atd. co ovládají svět, ale i nepřistání na Měsíci atd. apod., různé konspirace, bludy a mýty o zlém západu, nicméně i podporu našeho hradu při jakékoliv kauze, pokud se jedná o ty české, což je pro mě alarmující. Stěží byste na nich stěží našel nějakou negaci o RF potažmo východu.

◘ Mnohé z nich však ztratili již svou kredibilitu a tak nám tu vznikají weby tvářící se jako nezávislé, objektivní apod. Jakmile však existuje jakákoliv kauza o Rusku či v ČR i o hradní partě, mají pohotovost a jejich nezávislost kulhá na obě nohy, kdy užívají logické klamy, polopravdy či i relevantní fakta interpretují tak, že vytváří irelevantní závěry, neúplné či zavádějící informace, falešná nebo vyloženě lživá tvrzení

V hlavním proudu médií jsem pak zaregistroval v článcích často reverzní psychologii (dojemné články o migrantech a dětech, jež by měly působit na city), kdy však vyvolávají dlouhodobě stále stejný velmi opačný efekt u čtenářů. Pochybuji, že by si nikdo z autorů nevšiml, že jejich propaganda má zcela opačný efekt. Nicméně je to vždy záruka čtenosti, takže se nemusí jednat o manipulaci pro vyvolání nálad, ale čistě pro zvednutí čten

+2/−1
9.1.2017 20:03

S23t37a33n15i17s32l95a97v 77S28t78u41p35k24a 6681875155510

čtenosti* Využívání internetu, jež spojuje svět, pro nejrůznější mocenské boje, ke své jakékoliv propagaci a ovlivňování mínění kdekoliv, bude stále častější.

+2/0
9.1.2017 20:08

J23a45r84a 24R93a88n50k 1831596719591

Nikdo? Asi ctete pouze ceske a ruske zpravy....

http://www.usatoday.com/story/news/politics/onpolitics/2016/10/21/17-intelligence-agencies-russia-behind-hacking/92514592/

0/−3
9.1.2017 20:55

S34t97a59n25i35s23l95a14v 86S10t33u90p16k15a 6261465235200

:) Vtipné, ale je to přirozené, že skeptici bývají napadáni ze všech stran obhajující své kulturní vzory. Zkuste si to celé přečíst ještě jednou a pozorně... a vynechat své podsunuté argumenty. Vyčítat mé osobě ruské zprávy pak vyznívá i dosti směšně :) Nebo se můžete podívat sem:

https://www.facebook.com/WallSTcz/posts/661180577387122

"Nikdo" by se jistě hodilo do uvozovek, protože se v mém podání jedná o nechtěný logický klam ad ignorantiam (nemohu znát logicky vše), ale právě nepřikládám přímému ovlivnění význam díky kauzalitám, které považuji za dalece větší a závažnější než hypotézy o přímém zásahu, a které bohužel ovlivňují dění i v ČR viz. odkaz. Pokud by existovala důkazní rovina, která by jasně ukazovala i přímý zásah, byl by to ale jen další ze závažných faktů, kdy podstatný vliv má však mnou popsané, jelikož ti lidé existují a nejen v US diskuzích, ale i samotní veřejní činitelé je různě používají. Proč tomu tak je, viz. odkaz.

+2/−1
9.1.2017 21:17

S11t22a75n62i91s30l40a80v 98S90t48u90p22k42a 6541235285550

činitelé desinformace tvořené i z faktů, včetně TP, používají*

+2/0
9.1.2017 21:21

J29a16r36a 63R52a62n91k 1551186579831

Tak pokud to myslite smrtelne vazne, tak asi cteter pouze ceska a ruska media....

http://www.independent.co.uk/news/world/americas/donald-trump-russia-helped-hackers-us-election-2016-a7466926.html

0/−2
9.1.2017 23:59

S90t13a82n45i66s22l58a48v 32S85t83u61p43k91a 6641325875190

Zkuste to znova, pokud nerozumíte významu psaného, protože o tom samém mluvím...

+1/0
10.1.2017 1:29

S83t98a92n71i70s32l94a64v 81S15t48u98p48k67a 6471355895420

Ono je totiž úplně šumafuk, jaké národnosti hacker byl či kdo se přesně naboural, ale kdo dané informace šíří tím způsobem, že si fakta interpretuje pomocí logických klamů či falešné argumentace tak, že vytvoří desinformace o Hillary. Desinformace tak šířili proruské weby a jedná se pořád o ty stejné klamy jež tu fungují desítky let, a jež lidé přejímají a šíří nevědomky dál, aby si podpořili své kulturní vzory, v domnělém boji proti zlu atd.

0/0
10.1.2017 1:39

S63t10a18n59i19s56l16a96v 79S83t50u79p89k29a 6101895855690

Hybridní válka tu byla v podobě SIGINT a nyní se bude v dnešní internetové době neustále stupňovat skrze desinformace, aby ovlivnila mínění kdekoliv a i proto vznikají desinformační ministerstva a to nejen u nás.

Je úplně šumafuk, kdo se nabourá, ale kdo následně šíří desinformace a využívá neznalosti logických klamů, a co obnáší kritické myšlení, kdy se dá ovlivnit veřejnost kdekoliv, protože nic takového nezná a spadá to vědním disciplínám ve výzkumu. Toto vše se děje s podporou portálů a různých skupin, jež rostou jako houby po dešti, kdy ale často autoři tak činí i nevědomky, byť jsou mnohé placené.

Dezinformační úřady pokládám za neefektivní a nesmyslná i do budoucna. Vznikají negativní asociace a pochyby, protože lidé ani nevědí, co znamená rozporování falešné argumentace a hlavně kritické myšlení a znalost logických klamů by neměla podléhat kulturním vzorům, ale žákům na školách, protože nás kritické myšlení chrání před kulturními vzory, kdy vytváříme i přijímáme nevědomky informace tvořené z logických klamů, kdy se je tak podporujeme.

Jak se má veřejnost bránit a jak mají mít budoucí politici kritické myšlení a nevytvářet a nešířit desinformace a nalézat vhodná řešení, když vzejdou z veřejnosti, která neví, co obnáší kritické myšlení, nezná pojmy logických klamů atd. neví, co obnáší interpretace jakýchkoliv informací bez logických klamů, jejich verifikace a přehodnocování, kdy relevance často odporuje našim přesvědčením, jakýmkoliv kulturním vzorům, idejím a předpokladům? Jak může být takový projekt i udržitelný a nebýt ovlivněn jakýmkoliv politickým vměšováním?

Prevence, která nám všem pomůže spočívá prostě ve výuce a znalosti, co obnáší kritické myšlení, znalosti logických klamů a interpretace faktů bez logických klamů, kdy docházíme k irelevantním závěrům na podporu našich přesvědčení, kulturních vzorů a předpokladů.

https://www.facebook.com/WallSTcz/posts/661180577387122

http://www.wall-street.cz/?p=6061

0/0
10.1.2017 2:10

S74t16a14n88i73s94l88a63v 82S49t80u44p62k93a 6331275965960

Samotné informace z mailu nemusí být závadné, ale lidé argumentují tím, že jsou špatné a Rusové odhalily pravdu, ale přitom vychází už mnohdy pouze ze zprostředkovaných informací desinformačních webů, jež upravují význam pomocí logických klamů čehokoliv tak, aby vytvářel negativní obraz o západu a pozitivní o Rusku

Nutně trvat na tom, že je potřeba prokázat, že útoky byly provedeny Rusy, je chybné a nepodstatné a nemá to vypovídací hodnotu o ovlivnění a desinformacích, jež jsou právě důležité, protože ty ovlivnují a nikoliv samotné zprávy z mailu a navíc tak přistupujete na jejich hru podsunutého klamu jímž se odvádí pozornost, kdy se neřeší právě to podstatné a to je, kdo dezinformuje a šíří klamy, konspirace a bludy a interpretuje jakákoliv fakta tak, aby vytvářely negativní obraz.

Ty desinformační weby existují drahně let a v dnešní době rostou jak houby po dešti další a informační doba, jež nabrala na síle, vše umocňuje. Je snadné jakkoliv sofistikovaně či jednoduše skrze i primitivní konspirace a klamy ovlivnovat verejne mineni, hlavně proto, že nikdo absolutně tyto pojmy nezná a dezinformace či logické klamy využívají i politici a DT, tak činil také, ať již tak činí často nevědomky či někteří vědomě., kdy se jim dané prostě hodí k prosazení čehokoliv.

0/0
10.1.2017 3:23

S75t29a97n84i21s61l75a87v 67S12t30u97p29k57a 6481475455140

Informace mohl ukrást jakýkoliv hacker a prodat komukoliv. Je to úplně nepodstatná věc v celé kauze.

+1/0
10.1.2017 3:25

S71t88a93n14i70s44l60a26v 43S95t43u68p44k37a 6341755725870

zaklínají mainstreamem jako největší propagandou*

0/0
10.1.2017 11:32

K71a97r85e15l 13B62o43k 7221747251471

Líbí se mně jak si tady pohrobci KSČM notují,

+1/−3
9.1.2017 19:26

J59o45s43e46f 83H78a60v92r13á40n14e80k 9491271244

Naprosto přesný rozbor. Říká se, že i slepé kuře občas najde zrno, ale J. Paroubek je evidentně lepší bloger, nežli politik.

+8/−1
9.1.2017 18:55
Foto

J70i34ř15í 86H38e83r30m24á71n71e25k 4986892172970

Jak já toho chlapa neměl rád. Myslím Jirku Paroubka.

+4/0
9.1.2017 18:25
Foto

J66i81ř27í 14H68e80r95m19á97n93e87k 4906932362780

I já souhlasím a karmoval jsem.

+5/−1
9.1.2017 18:23

R93o55b11e32r22t 26H96o13r90á41č72e17k 5582256696165

Trump měl obavy, aby někdo nezpochybňoval jeho legitimitu. Na základě zprávy zpravodajců je o zásazích z Ruska přesvědčena jak DP i Trumpova GOP, tak i vedení obou komor kongresu. Nakonec Trump to přiznal taky a málokdo by jej o tom donutil lhát.

+1/−3
9.1.2017 18:23
Foto

J87i76ř14í 50H96e81r81m44á96n66e64k 4346892282850

Co Trump přiznal? Máte link? Anglicky čtu plynně.

+2/0
9.1.2017 18:24

R36o36b80e77r87t 29H94o61r96á44č69e11k 5162646886645

Třeba tady http://www.reuters.com/article/us-usa-russia-cyber-idUSKBN14S0O6

+1/−1
9.1.2017 18:29

R46o90b44e71r30t 86H47o12r89á14č14e49k 5392806106455

Ještě prohlásil, což dneska opakovala všechna média, že ruský hacking nijak neovlivnil volby. Čili důvěřuje americkým zpravodajcům, že k tomu došlo.

+1/−2
9.1.2017 18:32

J35a16r81a 87R72a88n43k 1351206879831

Jak je to mozne, ze nemate nejnovejsi zpravy? Rusaci nehacknuly jen USA, najdete na netu, ze se pokouseli i o Norsko a UK.

Fancy Bears Hit Europe

In fact, those interventions and intrusions are already underway. Since this summer’s breaches of the Democratic party, at least a dozen European organizations have also been targeted by the state-linked Russian hacker group known as Fancy Bear, or APT28, according to Dmitri Alperovitch, the chief technology officer of the security firm Crowdstrike, which identified Russia as the culprit behind the DNC hack in July. Several of those attempts have been successful, he says, and multiple American targets of the group have also been hacked but have yet to publicly reveal that they were compromised. A report out today from security firm Trend Micro confirms the group has continued to hit “various governments and embassies around the world” in just the last weeks. “They’ve continued their attempted intrusions of political entities pretty much unabated,” Alperovitch says.1

0/0
10.1.2017 0:09
Foto

J54o44s84e47f 74K94o60u98b45a 8351810933901

USA: Zpravodajci předložilizprávu o vyšetřování hacknutí Národního demokratickéhovýboru, z kterého jsou Demokratickou stranou, FBI a CIA obviňovániRusové. Vyšlo najevo, že demokraté nedovolili FBI ani žádnéjiné vládní agentuře hacknuté servery prohlédnout, i když je oto FBI žádala. To FBI nedalo žádnou jinou možnost, než sespolehnout na informaci třetího subjektu.Tím byla soukromáspolečnost CrowdStrike. Vládní zpravodajské agentury tak, anižby servery samy prozkoumaly, tvrdily, že je hackli Rusové.Demokraté také dříve uvedli, že FBI nepožádala o přístup khacknutým serverům. Mluvčí demokratů nyní odmítl komentovatzprávu FBI, která tvrdí opak. Ukazuje se, že v tom, co vypadalojako největší skandál od dob Watergate, nedělala od minuléholéta žádná nezávislá vládní entita žadnou analýzu.independent.co.uk/.../...

+2/−1
9.1.2017 19:04

J63a59r90a 49R27a14n56k 1921936399301

Tak kdo lhal.....Assange nebo Snowden, ktery si stale uziva Putinova azylu?

http://www.usatoday.com/story/news/politics/onpolitics/2016/10/21/17-intelligence-agencies-russia-behind-hacking/92514592/

0/−1
9.1.2017 20:58

J15a29r63a 57R64a13n71k 1811866619371

Stando, tak kteremu ma dat USA pardon - Assange, nebo Snowdenovi.....nebo obema?

0/−1
10.1.2017 0:11

M23i16l59o68s64l90a16v 14P84r35o70c56h16a77z97k79a 7744288476658

Musím říci, že jsem překvapen logickým uvažováním pana Paroubka a snad poprvé v životě s ním souhlasím.....

+11/0
9.1.2017 18:07
Foto

Š50t87ě91p52á44n 74B54i79c80e76r26a 6909292808726

ano i já mám s J.P. stejný názor. Už podruhé. Poprvé, když se zmínil o 5 mld dolarů, které měla USA stát diverze v Ukrajině. Majdan atd.

+8/−1
9.1.2017 18:19



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.