Diskuse

Na večeři s Robespierrem, Napoleonem - i s Bleskem

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A co jako ? Koho zajímáte?

1 0
možnosti
Foto

Spíš je s podivem, že se o Vás ještě někdo zajímá.

P.S.: Co jste nechal v té francouzské restauraci na památku Vy? Tu zprávu Blesku s vlastnoručním podpisem? :-P

1 0
možnosti
Foto

R^meníčko mě zaujalo-ústřice i kohouta na víně já můžu:-)

0 0
možnosti

Moment pane Paroubku: "A tak jsem viděl zasklené vlastnoruční věnování restauraci za prokázané služby od Marie Antoinetty

Zdroj: http://paroubek.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=615889";

Uz je to dost dlouho, co jsem restauraci navstivila,aele co pisete , tak tady neco nehraje.

Marie Antoinetta ma opravdu zaskleny dopis v teto restauraci na stene, ALE pise tam toto:

"proboha mejte se mnou slitovani, uz nemamzadne zadne slzy v ocich abych plakala za vas moje ubohe deti,. Sbohem Sbohem. Marie Antoinette."

No, kdo z vas na to ma.....

5 0
možnosti
Foto

tak to je pozoruhodné prozrazení povrchnosti autora.;-)

0 0
možnosti

"Personál restaurace byl proto potěšen, když jsem se o tyto věci živě zajímal

Zdroj: http://paroubek.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=615889";

To jsem netusila,. ze konverzujete na takove urovni francouzsky....

1 0
možnosti
Foto

H44a22n29a 33V77l33k23o27v11á

28. 7. 2017 13:34

S váma je čím dál větší sranda:-)

3 0
možnosti

Jsem celá radostná, že je v našich řadách velikán, který ví, kdo to byl Napoleon, a pozná jeho klobouk!

To je reprezentace!

No, řeknete...kdo to má?:-D

5 0
možnosti
Foto

No, to je neuvěřitelné!! A tohle bylo náš premiééér?? ;-ORv

5 0
možnosti

No já byl včera u Kulatý báby a dal sem si 20 dkg matesů s cibulí dva Brániky jednoho ferneta a šel sem se k mojí starý opuštěný Zůze krásně vyspat :-P

6 0
možnosti

Ještě, nezlobte se, ale pro úplnost -

kdo to za Vás zatáhl?:-D:-D

1 0
možnosti
Foto

blog ve stylu "kdo z vás na to má, pánové???"

A k tomu praní špinavého prádla na veřejnosti.

11 0
možnosti
Foto

Jyrka opět ve své plné parádě s potřebou nám všem sdělovat jak nesmírně dobře se mu i bez členství v ČSSD vede. A dokud tady bude, tak on už jiný opravdu nikdy nebude!!;-O

1 0
možnosti