Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

Však vy víte, že dokud jim do toho budete veřejně krandat, tak ČSSD půjde ke dnu. Jen tak dál.;-)

0 0
možnosti
DK

"já, když jsem byl předsedou strany... nikdy jsem..."

Já já já Paroubek.

0 0
možnosti
MS

Tak jsem to konečně po vašem vyjádření pane Paroubkův ne-pochopil.

0 0
možnosti
JR

J67a15n 25R15á91ž

27. 7. 2021 19:20

Podivil jsem se nad výrokem pan Paroubka"Onderka je schopen dodat ČSSD v Jihomoravském kraji jako bývalý úspěšný a dlouholetý primátor Brna hlasy

Zdroj: https://paroubek.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=773685

To mi, jako Brňákovi nepřipadá ani jako výrok úsměvný, jak je trapný.

Pro nezasvěcené: Onderka je v myslích většiny Brňáků zapsán jako nejhorší polistopadový primátor. A jeho pomník stojící na náměstí Svobody je pramenem pobavení nejenom tuzemských ale i zahraničních návštěvníků Brna. Pro nezasvěcené: "Pomník" pana primátora Onderky je futuristický orloj, připomínající pánské přirození, jehož funkci nemohl pořádně vysvětliti ani jeho autor.

1 0
možnosti
LF

L56u19k34a15s 85F79i39k86r

27. 7. 2021 19:18

Nechcete radej kandidovat na uklizece chodeb v base? S vasim partakem Kockou.

0 0
možnosti
JL

Pane Paroubku. Kvality kterekoliv politicke strany je zavisla na kvalite clenstva. Vsak cesky volebni system nam neukazuje ty KVALITY kandidatu. Volici voli celou stranu. Potom se nesmime divit postavam jako byl Paroubek, Sobotka, Hasek a dalsi v te pleabe straniku. Jen jedno uspokojeni. Dalsi strany jsou v tom "galimasi" straniku uplne stejne.

2 0
možnosti
MK

Co to je (KO)ČSSD? Nechtěl jste náhodou napsat KSČSSD?

1 0
možnosti
JB

J41i85r80i 97B48o19r

27. 7. 2021 13:57

To je legrační.

0 0
možnosti
PK

Demokratizace interních procesů v partaji versus aktuální, na voliče oslovující program? Pozdě bycha honit, nejstarší politická strana ani jedním již CSSD nedisponuje...

1 0
možnosti
JZ

Řekl bych, že podrazy a křiváctví jsou hlavními devizami především Jiřího Paroubka. Nejsem voličem ČSSD, ale jihomoravští sociální demokraté si demokraticky zvolili kandidátku, kterou jim rozkazem z Prahy změnili. Na Moravě holt nemají pro takové pražské způsoby pochopení.

ČSSD si tak zatloukla další hřebík do své rakve.

14 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS