Úterý 2. června 2020, svátek má Jarmil
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Úterý 2. června 2020 Jarmil

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J90i56ř31í 72K45o65n35r40á83d 8343718145862

Ale blbost nadnáší, vy jste toho důkazem. Jinak by jste nikdy nemohl být oblíbeným premiérem...;-D Ale klid, nejste v tom zdaleka sám...

0/0
4.3.2020 9:17

E91d43v36a59r74d 22N39i75c88h93t33b35u83r10g65e30r 2950419642130

Já bych vrátil tramvaje na Václavák tak, jak jezdily, dokud nebylo metro. Odlehčilo by se přetížené trase Lazarská, Vodičkova, Jindřišská, pro kterou navíc není alternativa, když se tam něco stane. Jedenáctku bych vrátil, aby jela z Vinohradské Václavákem do Revoluční a na Letnou. Devítka by jezdila zase přes Můstek.Když dnes chcete od Národního divadla do Kotvy, tak je to nejrychleji a do jisté míry jedině možné pěšky.

Václavák, kterému se naprosto sebrala jeho někdejší atmosféra a kolorit, by ožil. A noční tramvaje by měly logicky svůj význačný přestupní bod na Můstku místo v té nelogické Lazarské. Jo, a ten spoj z Vinohradské kolem hlavního nádraží, který se autorovi blogu nezamlouvá, tak ten umožní spojit tramvají Vinohradskou se Seifertovou, takže ano, ať to zřídí čím dřív tím líp..

+3/0
3.3.2020 22:11

B19r21o15n53i79s47l33a40v 80G19a43b69r75y41š 2172579501

Kdyby hloupost nadnášela, jste už mimo známý vesmír. Neexistuje racionální důvod tu trať nepostavit a ulehčit centru Prahy. Vámi předložené argumenty nedávají smysl.

Nejste dopravní inženýr a tedy nikdy nemáte šanci pochopit procesy, které se v tomto složitém systému odehrávají. Jste pouhý ekonom a s Vaším přístupem by Praha třeba neměla metro, protože se výstavba a provoz nikdy nezaplatí.

1) Metro slouží spíš pro rychlou přepravu na delší vzdálenosti. Na krátké vzdálenosti je časově nevýhodné.

2) Tramvajová síť v centru by měla být redundantní, což je patrné např. v promítnutí do teorie grafů, pro větší variabilitu při mimořádných událostech – výluky, jednorázové masové akce.

3) Tramvajové tratě v centru jsou dnes přetížené a nemají alternativu. Objízdné trasy jsou v době mimořádností příliš odkloněny od původní trasy a tím se zvyšují náklady na provoz.

4) Zlepší se obslužnost Václavského náměstí, nová trať na Václaváku bude mít synergický efekt, tedy že přitáhne více lidí, protože centrum bude povrchovou dopravou dostupnější.

5) Vznikne alternativa pro cestující v oblasti Václavského náměstí, kterým je metro nepohodlné.

+3/0
3.3.2020 21:05

B71ě47l66a 95H11o70r56á67k48o24v61á 1558642879380

Karma. Snad poprvé.

0/0
3.3.2020 17:10
Foto

T49o49m81á48š 81F77l90a92š94k67a 5705425946151

Ja se na tu tramvajovou trať už těším. A jedna tramvaj za pár minut zdrží provoz při křížení magistrály stejně, jako již existující paralelní přechod. Takže se nic nezmění.

+2/0
3.3.2020 17:01
Foto

N14a25ď35a 27D23u15b81c55o26v68á 7495660864835

Jo, vymýšlejí ptákoviny, teď ještě výstup z metra na staromak, rekonstrukci Václaváku (kolikátou asi?) Prostě strašná squadra...

+1/0
3.3.2020 15:54

P46a61v83e22l 69K28u17c29h75t29a 4286101327644

Nevím jestli jste Pražanda či nikoliv. Dnes máte mezi Spálenou a Senovážným jedinou trať, přetíženou a když se něco stane - porucha, nehoda. Osobně to za ptákovinu nepovažuji. Stejně jako zlepšení Václaváku. Dnes je to tam strašný ...

+4/−1
3.3.2020 16:20

E27d23v33a79r63d 71N80i53c29h60t59b83u23r23g31e68r 2430109312730

No tak fakt je, že výstup ze stanice metra Staroměstská je od Staroměstského náměstí tak daleko, že si ta stanice ten název ani nezaslouží. Kromě toho je taky nesmysl, že z této stanice je východ jen na jednu stranu.

+1/0
3.3.2020 22:15

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz