Děkujeme za pochopení.
O54d34s31t33r98a58n47ě90n51ý 14U15ž54i47v64a90t76e45l
E31d90v52a50r25d 44N60i82c18h97t96b24u41r45g19e80r
Já bych vrátil tramvaje na Václavák tak, jak jezdily, dokud nebylo metro. Odlehčilo by se přetížené trase Lazarská, Vodičkova, Jindřišská, pro kterou navíc není alternativa, když se tam něco stane. Jedenáctku bych vrátil, aby jela z Vinohradské Václavákem do Revoluční a na Letnou. Devítka by jezdila zase přes Můstek.Když dnes chcete od Národního divadla do Kotvy, tak je to nejrychleji a do jisté míry jedině možné pěšky.
Václavák, kterému se naprosto sebrala jeho někdejší atmosféra a kolorit, by ožil. A noční tramvaje by měly logicky svůj význačný přestupní bod na Můstku místo v té nelogické Lazarské. Jo, a ten spoj z Vinohradské kolem hlavního nádraží, který se autorovi blogu nezamlouvá, tak ten umožní spojit tramvají Vinohradskou se Seifertovou, takže ano, ať to zřídí čím dřív tím líp..
B11r89o94n80i25s76l38a33v 68G39a63b60r82y30š
Kdyby hloupost nadnášela, jste už mimo známý vesmír. Neexistuje racionální důvod tu trať nepostavit a ulehčit centru Prahy. Vámi předložené argumenty nedávají smysl.
Nejste dopravní inženýr a tedy nikdy nemáte šanci pochopit procesy, které se v tomto složitém systému odehrávají. Jste pouhý ekonom a s Vaším přístupem by Praha třeba neměla metro, protože se výstavba a provoz nikdy nezaplatí.
1) Metro slouží spíš pro rychlou přepravu na delší vzdálenosti. Na krátké vzdálenosti je časově nevýhodné.
2) Tramvajová síť v centru by měla být redundantní, což je patrné např. v promítnutí do teorie grafů, pro větší variabilitu při mimořádných událostech – výluky, jednorázové masové akce.
3) Tramvajové tratě v centru jsou dnes přetížené a nemají alternativu. Objízdné trasy jsou v době mimořádností příliš odkloněny od původní trasy a tím se zvyšují náklady na provoz.
4) Zlepší se obslužnost Václavského náměstí, nová trať na Václaváku bude mít synergický efekt, tedy že přitáhne více lidí, protože centrum bude povrchovou dopravou dostupnější.
5) Vznikne alternativa pro cestující v oblasti Václavského náměstí, kterým je metro nepohodlné.
B67ě41l89a 24H15o44r26á98k13o19v86á
Karma. Snad poprvé.
T72o25m50á48š 92F36l71a69š44k66a
Ja se na tu tramvajovou trať už těším. A jedna tramvaj za pár minut zdrží provoz při křížení magistrály stejně, jako již existující paralelní přechod. Takže se nic nezmění.
N11a80ď64a 15D24u24b27c55o14v96á
Jo, vymýšlejí ptákoviny, teď ještě výstup z metra na staromak, rekonstrukci Václaváku (kolikátou asi?) Prostě strašná squadra...
P32a34v76e39l 81K51u31c13h45t83a
Nevím jestli jste Pražanda či nikoliv. Dnes máte mezi Spálenou a Senovážným jedinou trať, přetíženou a když se něco stane - porucha, nehoda. Osobně to za ptákovinu nepovažuji. Stejně jako zlepšení Václaváku. Dnes je to tam strašný ...
- Počet článků 837
- Celková karma 29,08
- Průměrná čtenost 1920x