Děkujeme za pochopení.
O93d91s49t57r73a18n69ě98n23ý 24U82ž78i83v32a14t21e12l
E31d54v70a90r52d 43N29i51c22h26t13b28u21r96g93e38r
Já bych vrátil tramvaje na Václavák tak, jak jezdily, dokud nebylo metro. Odlehčilo by se přetížené trase Lazarská, Vodičkova, Jindřišská, pro kterou navíc není alternativa, když se tam něco stane. Jedenáctku bych vrátil, aby jela z Vinohradské Václavákem do Revoluční a na Letnou. Devítka by jezdila zase přes Můstek.Když dnes chcete od Národního divadla do Kotvy, tak je to nejrychleji a do jisté míry jedině možné pěšky.
Václavák, kterému se naprosto sebrala jeho někdejší atmosféra a kolorit, by ožil. A noční tramvaje by měly logicky svůj význačný přestupní bod na Můstku místo v té nelogické Lazarské. Jo, a ten spoj z Vinohradské kolem hlavního nádraží, který se autorovi blogu nezamlouvá, tak ten umožní spojit tramvají Vinohradskou se Seifertovou, takže ano, ať to zřídí čím dřív tím líp..
B21r14o54n21i60s94l86a80v 27G36a90b97r13y77š
Kdyby hloupost nadnášela, jste už mimo známý vesmír. Neexistuje racionální důvod tu trať nepostavit a ulehčit centru Prahy. Vámi předložené argumenty nedávají smysl.
Nejste dopravní inženýr a tedy nikdy nemáte šanci pochopit procesy, které se v tomto složitém systému odehrávají. Jste pouhý ekonom a s Vaším přístupem by Praha třeba neměla metro, protože se výstavba a provoz nikdy nezaplatí.
1) Metro slouží spíš pro rychlou přepravu na delší vzdálenosti. Na krátké vzdálenosti je časově nevýhodné.
2) Tramvajová síť v centru by měla být redundantní, což je patrné např. v promítnutí do teorie grafů, pro větší variabilitu při mimořádných událostech – výluky, jednorázové masové akce.
3) Tramvajové tratě v centru jsou dnes přetížené a nemají alternativu. Objízdné trasy jsou v době mimořádností příliš odkloněny od původní trasy a tím se zvyšují náklady na provoz.
4) Zlepší se obslužnost Václavského náměstí, nová trať na Václaváku bude mít synergický efekt, tedy že přitáhne více lidí, protože centrum bude povrchovou dopravou dostupnější.
5) Vznikne alternativa pro cestující v oblasti Václavského náměstí, kterým je metro nepohodlné.
T60o90m65á79š 12F26l88a50š72k28a
Ja se na tu tramvajovou trať už těším. A jedna tramvaj za pár minut zdrží provoz při křížení magistrály stejně, jako již existující paralelní přechod. Takže se nic nezmění.
N59a98ď50a 35D66u89b73c25o51v31á
Jo, vymýšlejí ptákoviny, teď ještě výstup z metra na staromak, rekonstrukci Václaváku (kolikátou asi?) Prostě strašná squadra...
P47a44v74e63l 19K54u13c42h52t69a
Nevím jestli jste Pražanda či nikoliv. Dnes máte mezi Spálenou a Senovážným jedinou trať, přetíženou a když se něco stane - porucha, nehoda. Osobně to za ptákovinu nepovažuji. Stejně jako zlepšení Václaváku. Dnes je to tam strašný ...
- Počet článků 837
- Celková karma 29,26
- Průměrná čtenost 1920x