Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pěkny text, synku. A čemu nejsi zpatky jako šef ČSSD? Oni se tě boji, co?R^

2 7
možnosti
Foto

Když si vzpomenu na blogy mnoho let zpět, tak že zrovna Větva bude souznět s Paroubkem, je k popukání. Ale je vidět jak ti Rusáci dokáží vymývat mozky.

16 0
možnosti

Dlouho jsem přemýšlel, jak reagovat na tento příspěvek. A nepřišel jsem na nic, za co bych nedostal ban. Takže jenom RvRv.

8 0
možnosti
Foto

Ty mi raději vysvětli, proč v diskusi pod tvým nedávným blogem zmizel můj příspěvek bez jakéhokoli upozornění i bez banu.

1 0
možnosti
Foto

Asi celé vlákno. To je metoda, jak se zbavit komentáře, který by nešel nějak napadnout.

0 0
možnosti
Foto

To jsou teda metody :-) A teď by mě zajímalo na čí popud to bylo.

0 0
možnosti