Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P39e15t81r 51Č74e41r10n14ý

24. 5. 2023 12:58

Jyrko, vy taky žádný "odborný background" nemáte - a kam vás to až dostalo (mám za to, že jste se ke všemu dostal omylem než že byste něco doopravdy uměl a věděl)

4 2
možnosti

Asi holt čekala, že taky dostane v Americe plíšek na hruď.

2 2
možnosti

A94d63a17m 98M58a88l25ý

24. 5. 2023 7:24

Paroubek! Kdysi jsem si o něm myslel, že je jen hloupej. Později jsem nabyl dojmu, že to je placen z Ruska.

A dnes? Hlas ze smetiště dějin. To je Paroubek.

8 2
možnosti

J81a32n 14M94a96r65e62k

24. 5. 2023 20:35

Ano..plnou Parou-back

0 0
možnosti

Takový metál a s takovou pompou jako na Tchajwanu nikde jinde nedostanete. Tak proč si pro něj nezajet? No řekněte, kdo z vás to má...?

2 6
možnosti
Foto

Čím to je, že na naše vlády od února 1948 sedí rčení "poturčenec horší Turka"?

3 14
možnosti
Foto

Když se rozčilují takoví lidé, jako autor, tak je to známka toho, že je vše v pořádku. Díky za článek .

17 8
možnosti

Tvl. kruciální! To snad v RAJ nemohli probírat. Jinak zbytečný blog v nevhodnou chvíli.

13 3
možnosti

Uliční výbor opět není schopný argumentace!!!

Opět známá jména, opět jen ubohé urážky!

P.S. Zbytečná návštěva to rozhodně pane Paroubku nebyla!

7 14
možnosti

Zapomněl jste udělit zaslouženou karmu.

1 3
možnosti

Přišel jsem na to -Jsem extremista! Rovněž přesvědčen o potřebě vítězství Ukrajiny a pokojném rozvoji Tchai - wanu. Já netušil - (viz blog). Jde o "Vyjádření ostrým, až extrémistickým slovníkem" .

13 1
možnosti
Foto

Pokud by Ukrajina zvítězila, Pyrrhovo vítězství by bylo nahrazeno novým rčením.

3 5
možnosti

Zbytečný už je akorát Jiří Paroubek, kterého nikdo rozumný nebere vážně.

20 7
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS